Blog
ຖະແຫຼ່ງຂ່າວຈັດງານວາງສະແດງລົດນານາຊາດວຽງຈັນ 2022
ພິທີຖະແຫຼ່ງຂ່າວ ຈັດງານວາງສະແດງລົດນານາຊາດວຽງຈັນ 2022 ຄັ້ງທີ VI “Vientiane International Motor Expo 2022” “ພາຍໃຕ້ແນວຄິດ ພົບກັບທີ່ສຸດນະວັດຕະກໍາລົດ ເພື່ອການຂັບຂີ່ ສູ່ໂລກອານາຄົດ – DISCOVER…
ODOP
ປະຈຸບັນທາງກົມສົ້ງເສີມການຄ້າ ໄດ້ມີການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດອອກອະນຸຍາດນຳໃຊ້ກາໝາຍສິນຄ້າ ໜຶ່ງເມືອງ ໜຶ່ງຜະລິດຕະພັນ ແຫ່ງຊາດ ໄດ້ທັງໝົດ 290 ຫົວໜ່ວຍ, ມີ 1,045 ຜະລິດຕະພັນສິນຄ້າ, ກວມເອົາ 276 ບ້ານ, ໃນ 108 ເມືອງ ໃນຂອບເຂດທົ່ວປະເທດ; ໃນນັ້ນບັນດາ ຫົວໜ່ວຍຜະລິດສິນຄ້າປະເພດ…
ງານວາງສະແດງ ແລະ ຈຳໜ່າຍສິນຄ້າ ສາມັກຄີມິດຕະພາບ ລາວ – ຫວຽດນາມ ປີ 2022
ພະແນກອຸດສາຫະກຳ ແລະ ການຄ້າ ແຂວງຈຳປາສັກ ໄດ້ຈັດງານວາງສະແດງ ແລະ ຈຳໜ່າຍສິນຄ້າ ສາມັກຄີມິດຕະພາບ ລາວ – ຫວຽດນາມ ປີ 2022 ຂຶ້ນລະຫວ່າງວັນທີ 26 ຫາ…
Lao Good Design Award
Lao Good Design Award (L Mark) is established to promote development of domestic product design. Although,…
ສົ່ງເສີມທຸລະກິດກະສິກຳ ແລະ ການລົງທຶນ ໃນຂະແໜງອາຫານປຸງແຕ່ງໃນ ສປປ ລາວ
ກົມສົ່ງເສີມການຄ້າ, ກະຊວງອຸດສາຫະກໍາ ແລະ ການຄ້າ ໄດ້ຮ່ວມກັບສະຖາບັນແມ່ນໍ້າຂອງ ມີແຜນຈະຈັດກອງປະຊຸມທຸລະກິດແມ່ນໍ້າຂອງ-ແມ່ນໍ້າລ້ານຊ້າງ ຄັ້ງທີ 4 ປີ 2022 ພາຍໃຕ້ຫົວຂໍ້ “ສົ່ງເສີມທຸລະກິດກະສິກຳ ແລະ ການລົງທຶນ ໃນຂະແໜງອາຫານປຸງແຕ່ງໃນ ສປປ…
ງານວາງສະແດງ ແລະ ຈຳໜ່າຍສິນຄ້າ ກະສິກໍາປຸງແຕ່ງ 09 ແຂວງ ຕົວແບບ
ກົມສົ່ງເສີມການຄ້າ ກະຊວງອຸດສາຫະກຳ ແລະ ການຄ້າ ຮ່ວມກັບ ພະແນກອຸດສາຫະກຳ ແລະ ການຄ້າແຂວງຈຳປາສັກ ໄດ້ຈັດງານວາງສະແດງ ແລະ ຈຳໜ່າຍສິນຄ້າ ກະສິກໍາປຸງແຕ່ງ 09 ແຂວງ ຕົວແບບ ຂຶ້ນລະຫວ່າງວັນທີ…
ວາງສະແດງສິນຄ້າ ລາວ-ຫວຽດນາມ ປະຈຳປີ 2022 “Vietlaoexpo2022 ”
ກະຊວງ ອຸດສາຫະກຳ ແລະ ການຄ້າ ສສ ຫວຽດນາມ ສົມທົບກັບ ກົມສົ່ງເສີມການຄ້າ ກະຊວງອຸດສາຫະກຳ ແລະ ການຄ້າ ສປປ ລາວ ຈັດງານວາງສະແດງສີນຄ້າລາວ-ຫວຽດນາມ 2022 “…
ພິທີຖະແຫລງຂ່າວ ການຈັດງານວາງສະແດງສິນຄ້າລາວ-ຫວຽດນາມ 2022
ໃນວັນທີ 15 ສິງຫາ 2022 ເວລາ 14:00 ໂມງ ກົມສົ່ງເສີມການຄ້າ, ກະຊວງອຸດສາຫະກໍາ ແລະ ການຄ້າ ຮ່ວມກັບ ສະຖານທູດຫວຽດນາມ ປະຈໍາ ສປປ ລາວ…
ປຶກສາຫາລືລະບົບຖານຂໍ້ມູນຂ່າວສານທາງດ້ານການຕະຫຼາດຂອງສິນຄ້າກະສິກຳຢູ່ ສປປ ລາວ
ໃນວັນທີ 02 ສິງຫາ 2022 ໄດ້ຈັດກອງປະຊຸມປຶກສາຫາລືລະບົບຖານຂໍ້ມູນຂ່າວສານທາງດ້ານການຕະຫຼາດຂອງສິນຄ້າກະສິກຳຢູ່ ສປປ ລາວ LAO Agricultural Market Information System (LAO – AMIS) ທີ່…
ກົງຈັກການຈັດຕັ້ງກະຊວງ ອຸດສາຫະກຳ ແລະ ການຄ້າ
ກະຊວງອຸດສາຫະກໍາ ແລະ ການຄ້າ ແມ່ນກົງຈັກການຈັດຕັ້ງໜຶ່ງຂອງລັດຖະບານ, ມີພາລະບົດບາດເປັນເສນາທີການໃຫ້ແກ່ລັດຖະບານໃນການຄຸ້ມຄອງມະຫາພາກ ກ່ຽວກັບວຽກງານ ອຸດສາຫະກຳ, ຫັດຖະກຳ, ເຂດ ແລະ ນິຄົມອຸດສາຫະກຳ, ການຄຸ້ມຄອງເຄມີ, ການຄ້າພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ, ການຄ້າຜ່ານອີເລັກໂຕຣນິກ,…